Spółka PW-K "Eko-Skawa" to kilka budynków.
Budynki mieszczą się w Makowie Podhalańskim.
Pracują w nich ludzie, którzy zajmują się różnymi sprawami.
Spółka podzielona jest na części. Te części to działy. Działy zajmuje się różnymi sprawami.
Są to:
- sprawy związane z podłączeniem wody i kanalizacji do budynku,
- sprawy związane z usuwaniem awarii wodociągowych i kanalizacyjnych,
- sprawy związane z odbiorem odpadów komunalnych od mieszkańców i firm,
- sprawy związane z prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów od mieszkańców,
- sprawy związane z pochowkami zmarłych na cmentarzu w Juszczynie,
- sprawy związane z umowami na dostarczenie wody, odbiór ścieków, odbiór odpadów od firm,
- sprawy związane z wystawianiem faktur i rozliczeniami za faktury.
Siedziba Spółki to budynek w Makowie Podhalańskim przy ulicy 3 Maja 40a.
Tutaj możesz przyjść i załatwić sprawę.
Punkt selektywnej zbiórki odpadów znajduje się w Makowie Podhalańskim przy ulicy Sportowej 7.
Podawczy
Dziennik Podawczy znajduje się w budynku na pierwszym piętrze w pomieszczeniu numer 5 na końcu korytarza.
Tu powiesz jaką sprawę chcesz załatwić.
Dowiesz się, co masz dalej robić.
Spółka otwierana jest o 7.00 i zamykana o 15.00.
Kasa jest czynna od godziny 7:00 do 14:50.
Punkt selektywnej zbiórki odpadów czynny jest w następujących dniach:
- poniedziałek: od 7.30 do 14.30 (w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień);
- poniedziałek: od 11.00 do 18.00 (w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień)
- środa: od 7.30 do 14.30
- piątek: od 7.30 do 14.30
Do siedziby Spółki możesz dojechać busami i autobusami.
Przystanek gdzie trzeba wysiąść jest na ulicy 3 Maja.
Przystanek dla jadących od strony Juszczyna i Zawoi nazywa się Maków Podhalański Osiedle. Z tego przystanku jest 230 metrów.
Przystanek dla jadących od strony Suchej Beskidzkiej, Dolnego Makowa nazywa się Maków Podhalański Biblioteka. Stąd do Spółki jest dalej. To ponad 300 metrów.
Z ulicy 3 Maja należy skręcić w ulicę Do Wodociągów. Po przejściu około 70 metrów ulicą Do Wodociągów należy skręcić w lewo. Po około 60 metrach znajduje się podłużny piętrowy budynek z płaskim dachem gdzie znajduje się siedziba Spółki.
Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przed wejściem do Spółki jest miejsce do zaparkowania.
Miejsce to jest oznaczone niebieską kopertą.
Budynki Punktu selektywnej zbiórki odpadów znajdują się przy ulicy Sportowej 7 w Makowie Podhalańskim.
Budynki położone są bezpośrednio przy ulicy.
Aby załatwić swoją sprawę nie trzeba przychodzić do Spółki.
Możesz napisać zwykły list, przesłać e-mail lub poprzez internetowe biuro obsługi klienta: ebok.ekoskawa.pl
Adres pocztowy to: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "Eko-Skawa" Spółka z o.o., ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański.
Adres e-mail to:
niewidoma
Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże problemy z widzeniem także możesz załatwić wszystkie swoje sprawy.
Poinformuj ich o Twoich problemach ze wzrokiem i powiedz jak można Ci pomóc.
Pracownicy Spółki pomogą załatwić Twoją sprawę.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Spółki.



