Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)
- Szczegóły
- Odsłon: 6428
P-WK „Eko-Skawa” sp . z o.o. uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) w celu poszerzenia kontaktu z Klientem.
Moduł eBOK jest bezpłatnym, serwisem przy pomocy, którego Klient Spółki P-WK „Eko-Skawa” sp . z o.o. będzie mógł w dowolnym momencie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta, by sprawdzić m.in: datę wystawienia faktury, terminu płatności faktury, kwoty faktury, historii faktur, przesłać do naszej Spółki wiadomość, podać ilość zużycia wody wg stanu wodomierza.
- Z programu eBOK mogą korzystać wszyscy Klienci P-WK „Eko-Skawa” sp . z o.o., którzy spełniają następujące warunki:
- zapoznali się i zaakceptowali regulamin eBOK,
- prawidłowo przeprowadzili rejestracje,
- otrzymali od P-WK „Eko-Skawa” sp . z o.o. dane dostępowe tj. identyfikator i hasło. Dane dostępowe Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail lub odbiera osobiście w Biurze Obsługi Klienta,
- posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w § 3 regulaminu eBOK.
P-WK „Eko-Skawa” sp . z o.o. zapewnia swoim użytkownikom bezpieczne łączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Niemniej jednak, Klient powinien zadbać o to by niepowołane osoby nie miały dostępu do jego konta. W tym celu należy:
- otrzymane hasło dostępowe zmienić na własne po pierwszym logowaniu,
- nie udostępniać identyfikatora i hasła osobom trzecim,
- wylogować się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu eBOK.
Klient korzystający z modułu eBOK będzie miał łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzyma uprawnienia umożliwiające:
- wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
- wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur,
- analizowanie zużycia wody w wybranym okresie,
- podanie ilości zużycia wody wg stanu wodomierza,
- przesyłanie do Spółki wiadomości,
- otrzymywanie na bieżąco komunikatów m. in. o awarii,
Zapraszamy naszych Klientów do korzystania z eBOK.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań związanych z modułem eBOK prosimy o kontakt telefoniczny 33 87 71 628 lub osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. 3 Maja 40a w Makowie Podhalańskim. eBOK będzie stopniowo wzbogacany i udoskonalany.
Regulamin korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK)
Aplikacje mobilne
- Szczegóły
- Odsłon: 5109
Aplikacja mobilna "Kiedy Śmieci"Głównym celem aplikacji jest umożliwienie mieszkańcom |
|
Biuro Obsługi Klienta
Informacje
Różne informacje związane z działalnością przedsiębiorstwa