• eBOK
  • Mapa witryny
  • Biuletyn Informacji Publicznej spółki PW-K Eko-Skawa
 
Biuro
ul. 3 Maja 40a
34-220 Maków Podhalański
 
Godziny pracy
poniedziałek – piątek
7.00 – 15.00
 
+48 33 8771 628
ekoskawa_makowpodh@vp.pl
 
  • AKTUALNOŚCI
  • DLA KLIENTÓW
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • KONTAKT
  • O SPÓŁCE

Dla klientów

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)

Szczegóły
15 styczeń 2017
Odsłon: 6625

widok strony logowania do ebookP-WK „Eko-Skawa”  sp . z o.o. uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)  w celu poszerzenia kontaktu z Klientem.

Moduł eBOK jest bezpłatnym,  serwisem przy pomocy, którego Klient Spółki P-WK „Eko-Skawa”  sp . z o.o. będzie mógł w dowolnym momencie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta, by sprawdzić m.in: datę wystawienia faktury, terminu płatności faktury, kwoty faktury, historii faktur, przesłać do naszej Spółki wiadomość, podać ilość zużycia wody wg stanu wodomierza.

  • Z programu eBOK mogą korzystać wszyscy Klienci P-WK „Eko-Skawa”  sp . z o.o., którzy spełniają następujące warunki:
  • zapoznali się i zaakceptowali regulamin eBOK,
  • prawidłowo przeprowadzili rejestracje,
  • otrzymali od P-WK „Eko-Skawa”  sp . z o.o. dane dostępowe tj. identyfikator i hasło. Dane dostępowe Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail lub odbiera osobiście w Biurze Obsługi Klienta,
  • posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w § 3 regulaminu eBOK.

P-WK „Eko-Skawa”  sp . z o.o. zapewnia swoim użytkownikom bezpieczne łączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Niemniej jednak, Klient powinien zadbać o to by niepowołane osoby nie miały dostępu do jego konta. W tym celu należy:

  • otrzymane hasło dostępowe zmienić na własne po pierwszym logowaniu,
  • nie udostępniać identyfikatora i hasła osobom trzecim,
  • wylogować się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu eBOK.

Klient korzystający z modułu eBOK będzie miał łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzyma uprawnienia umożliwiające:

  • wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
  • wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur,
  • analizowanie zużycia wody w wybranym okresie,
  • podanie ilości zużycia wody wg stanu wodomierza,
  • przesyłanie do Spółki wiadomości,
  • otrzymywanie na bieżąco komunikatów m. in. o awarii,


Zapraszamy naszych Klientów do korzystania z eBOK.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań związanych z modułem eBOK prosimy o kontakt telefoniczny 33 87 71 628 lub osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. 3 Maja 40a w Makowie Podhalańskim. eBOK będzie stopniowo wzbogacany i udoskonalany.

Regulamin korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK)(plik pdf)

Aplikacje mobilne

Szczegóły
15 styczeń 2017
Odsłon: 5368

Aplikacja mobilna "Kiedy Odpady"

Głównym celem aplikacji jest umożliwienie mieszkańcom
sprawdzania w sposób komfortowy i prosty harmonogramów
wywozu odpadów i miejsc odbiorów odpadów
w zależności od lokalizacji telefonu.

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Informacje

Różne informacje związane z działalnością przedsiębiorstwa

Komunikaty

Dla Klientów

  • Kontakt
  • Komunikaty
  • Druki do pobrania
  • Oferta usług
  • Umowy
  • Rozliczenia
  • Płatności
  • Postępowanie windykacyjne
  • Zgłaszanie awarii
  • Przyłączenie do sieci wod-kan
  • Informacje
  • Informacja o Ochronie Danych Osobowych
  • Akty prawne
  • eBOK
  • Aplikacje mobilne
  • Biuro Obsługi Klienta

Menu główne

  • Aktualności
  • Dla Klientów
  • Wodociągi i kanalizacja
  • Dział oczyszczania
  • Cmentarz w Juszczynie
  • PSZOK
  • Zamówienia Publiczne
  • Inwestycje
  • O spółce
Pojemniki na odpady:
Pojemnik metalowy
Pojemnik metalowy 120 l - 330,00 zł brutto
Pojemniki z tworzywa sztucznego 120 l: 140,00 - 145,00 zł brutto

Zobacz szczegóły

Ważne komunikaty

  • Brak

Informacje

  • Deklaracja dostępności 2025
  • Informacja o Ochronie Danych Osobowych
  • Warunki techniczne montażu wodomierza rejestrującego ilość wody pobranej z własnego ujęcia wody
  • Jak zamontować wodomierz-odlicznik liczący wodę, która nie trafia po zużyciu do kanalizacji
  • Twardość wody
  • Jak poprawnie odczytać wodomierz?

Dla klientów

  • Akty prawne
  • Cmentarz komunalny w Juszczynie
  • Druki do pobrania
  • Harmonogram odbioru odpadów
  • Jakość wody
  • Kontakt
  • Odbiór odpadów od gospodarstw domowych
  • Odbiór odpadów od firm i instytucji
  • Przyłączenie do sieci
  • Taryfa za wodę i ścieki
  • Zgłaszanie awarii

Wyszukiwarka grobów

Link otwiera w nowym oknie wyszukiwarkę grobów i zmarłych na cmentarzu komunalnym w Juszczynie

eBOK

Link otwiera w nowym oknie elektroniczne biuro obsługi klienta

Zaginione zwierzęta

Odnośnik do zakładki zaginione zwierzęta

  1. Start
  2. Kontakt
  3. Biuro Obługi Klienta

Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne
"Eko-Skawa" Sp. z o.o.
ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański
NIP: 552-166-57-79, REGON: 120570492
BDO: 000009568, KRS: 0000292335
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Maków Podhalański:
nr: 98 8799 0001 0017 0103 0498 0001
Wysokość kapitału zakładowego: 26 533 000 zł

 © 2025 PW-K "Eko-Skawa" Sp. z o.o.

Biuletyn Informacji Publicznej - łącze w nowy oknieBiuletyn informacji publicznej
Oficjalny serwis Gminy Maków Podhalański - otwarcie w nowym oknieMaków Podhalański
E-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
E-bok Spółki - otwarcie łącza w nowym oknieeBOK
Wodociągi i kanalizacjaWod - Kan
Harmonogram odbioru odpadów komunalnych Harmonogram odbioru odpadów
Kontakt Kontakt
Aplikacje mobilne Aplikacje mobilne
Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnychPSZOK
Cmentarz komunalny w JuszczynieCmentarz komunalny Juszczyn

Joomla!